韓國 Amos 無毒水溶性蠟筆

型號: TW-000056
存貨狀態: 【現貨】付款後5個工作天内寄出 (如急要可門市自取)
HK$ 59.00
2 件或以上: HK$ 55.00 /件

數量

More details
關鍵字 書本 畫畫 蠟筆

韓國正值🈹🈹🔥🔥 而家激減價啊🔥


‼無毒‼水溶性‼上色靚‼唇膏式設計易清洗‼ 


被譽為最好用的水溶性蠟筆🔥強烈推介🔥 #停課不停學💪🏻

熱賣超過4000盒🔥韓國正值🈹🈹


👍媽媽們大讚👍仲追加送比親戚朋友添‼


✨ 由阿囡1歲幾開始已好鍾意畫野🎨,所以我地一早試過晒唔同的顏色筆,好多其他牌子都不如預期理想😞,一係畫d色太淺色,仲要好用力先畫得到。二係唔好揸手好易斷,阿囡玩兩玩就無玩👎🏻。最重要係清洗問題,唔係一刷就可以甩,勁唔方便🙅🏼。


❤ 所以最後精選左AMOS 呢款無毒水溶性蠟筆,真係超好用,因為d色好靚好出,又好滑,阿囡就算畫到張枱或梳化,用濕布一抹就抹得乾淨,如果畫到手或身上,洗一洗手就攪掂晒,超容易打理,而且仲係💄唇膏式設計,唔會攪到成手都污糟晒,真係十萬個Like 👍😂


🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸


產品介紹:


🎨 韓國製造,無毒! 無味! 通過了APCE 歐美發達國家兒童用品安全檢測,有無毒認證標示,可以放心使用。

🎨好易上色,顏色夠sharp,仲非常滑溜順手

🎨 唇膏式設計,用多少轉多少,唔會攪到成手成身都係五顏六色,塑膠盒裝攜帶方便。

🎨 筆身有塑膠外殼、整枝筆管10cm長(筆芯約5cm)

🎨 清洗容易,若不小心畫到皮膚、衣服、沙發、枱櫈...等等,用濕抹布都可以輕鬆擦掉,超勁方便!

🎨 有蠟筆、水彩、粉彩、刮畫等四種作畫效果


❤️💜店主建議媽媽們可以買 24色 + 12色!因為比較常用的顏色會比較快用完,所以補定多盒12色,就可以補返用哂既顏色筆,咁就FIT 晒!

❤️💜但如果喜歡不同層次的顏色,而又想可以什麼顏色都擁有在手,則可以選擇36色


🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸🔹🔸


【韓國Amos 無毒水溶性蠟筆】


🔥 12色

🔥 24色

🔥 36色


你可能會喜歡