日本製 Inomata 冷熱兩用保鮮盒套裝 (9件裝)

型號: TW-003158
存貨狀態: 【現貨】付款後5個工作天内寄出 (如急要可門市自取)
原價:HK$199.00
HK$75.00

數量

More details
關鍵字 日本製 Inomata 冷熱兩用保鮮盒套裝 (9件裝)

#原價3xxxyen 

#日本製都平成咁🤔 

#好快到貨#得少量

#極抵用


日本製 Inomata 冷熱兩用保鮮盒套裝 (9件裝)


可以入微波爐,可以冷藏❄️,一套9個盒最平只係$xx 🥳好抵好抵好抵🤗



屋企雪櫃要整齊用盒放就最好👍,呢隻咁平用得多都唔會肉痛呀🤩,而且放盒就唔驚食飯會有陣味✨!9個有3隻size💁,大中小三款靈活使用,鐘意放咩都得🉐,解決所有食材保鮮難題💞,佢設計係就算加熱都可以蓋住嫁👍,咁就唔驚叮完食物會太乾,仲有樣正野就係佢蓋同飯盒既邊緣都係平板型,好容易就洗乾淨💦!放食物最重要都係安全,日本製有保證🏅,不含雙酚,安全PP材質,經過嚴格的食品衛生及安全檢測💯,我日本同事話佢屋企都係用梗呢set😂


✅可微波爐,可冷藏💯

✅整齊收納,告別串味💞

✅疊加收納,節省冰箱空間👍

✅密封冷藏,保鮮度更持久❄️

✅健康、環保、不含雙酚♻️

✅安全PP材質,經過嚴格的食品衛生及安全檢測🏅

✅蓋子和飯盒的邊緣都是平板型,用海綿就可作簡單清洗💦


容量:

3個140ml:8.6×13×3.5高

3個400ml:11.1×16.4×5.1高

3個950ml:13.8×20.3×6.8高


本体重量:約600g

材質:PP

耐熱:140度

耐冷:-20度

產地:日本

規格:1套9件


加熱時,出氣口設計蓋著上蓋放入微波爐即可,飯盒內的蒸汽內壓可將上蓋頂起,蒸汽自動從密封的飯盒逃出================


⚠代購預訂貨品有機會因空運✈️、船運🚢、公眾假期📅、海關、交通問題🚗、生產進度🏭、天氣⛈️或疫症影響......等等因素而延誤到港,恕不接受為退款理由,如介意免爭拗請勿下單,謝謝!





你可能會喜歡