美國 Amazon MicFlip My Finder 蘋果認証全球定位神器

型號: TW-003135
存貨狀態: 【預訂團貨品】(預訂期只是大約日期,有機會遲或早,請接受才下單)
HK$ 75.00
2 件或以上: HK$ 65.00 /件

數量

More details
關鍵字 MicFlip2

日本賣緊3xxx yen

❌美國定價 $2xx 

🈹🈹供應商減價 $xx


我地Micflip 得蘋果官方認証🍎認証 10/1 價錢

小朋友,老人家恩物~~~


用全球蘋果🍎裝置幫物品定位, 準確追蹤失物!! MicFlip 最新推出「My Finder」定位🤩好野黎架!!


開學掛書包🎒/ 旅行掛行李💼/竉物掛頸🐱🐶/ 放車定位🚗. 咁就唔怕小朋友走失, 老人家迷路, 貴重物件搵唔到…., 定位神器簡單易用, 隨時CHECK得到!!


在職爸媽工作忙碌🫨之餘仲要時刻兼顧裡裡外外嘅生活動向:

阿仔阿囡係咪依時放學、補習、上興趣班?

老友記記性差或者唔鍾意受束縛,成日唔帶電話就出街😰🤳🏻?

帶毛孩出街,又怕佢走失?

工人姐姐放狗放到天荒地老

無影又無蹤?

今早趕時間返工⏰,唔記得架

電單車泊咗喺邊條街?

銀包鎖匙又唔見?唔通跌咗嘢唔好執,就真係會出返嚟咩!!與其成日左諗右諗😑


「My Finder」,係一款專門與Apple Find My應用程式配合使用嘅追蹤設備,獲

Apple授權「Works with Apple Find My 認證」。用家只要打開iPhone或iPad內置嘅Find My (尋找) App,就可以輕鬆掌握各個至愛嘅行蹤,心情relax 晒!


「My Finder」原理係透過周邊所有iPhone、iPad及Mac用戶提供嘅協助定位位置

完全唔受地域或網絡限制!!可以設定聯絡資料及信息。等執到「My Finder」嘅人可以聯絡您


而且「My Finder」位置只有自己先見到,絕對唔會儲存任何記錄

令你嘅私隱時刻得到保護,又可以輕鬆追蹤你帶有「My Finder」嘅物品!!貼心設計


📌產品通過「Works with Apple Find My 認證」

📌支援在iPhone、iPad、iPod及MacBook內的「Find My (尋找)」App

📌My Finder」的遺失模式可以追蹤其位置

📌當「My Finder」遺失時,「Find My (尋找)」App會自行通知

📌設有播放提示聲音,輕鬆協助你尋回物品

📌可以設定聯絡資料及信息,讓拾獲「My Finder」的人聯絡你

📌高度私隱保障,只有物主才可查看「My Finder」位置

📌「My Finder」不備任何儲存或記錄功能

📌配備藍牙5.1技術,連接更穩定


【便利連結】:簡單的一鍵式設定,可立即將「Find My 」與 iPhone 或 iPad。該套件隨附多語言手冊,可讓您使用「尋找」。


【輕鬆找到您的重要物品】: 您可以使用 Apple Find My 應用程式中的「播放聲音」按鈕,當您靠近某件商品的 30-90 英呎(約 9.1-27.4 公尺)時,使用 Find My 按鈕來響鈴您的Micflip 標籤,以幫助找到您的商品。


【更長的定位距離】:在尋找我的網絡中數千萬個 Apple 設備的幫助下進一步尋找物品。將 Micflip 標籤放入「遺失模式」,以便在尋找我的網絡中檢測到它時自動收到通知。


【您的隱私更重要】: 所有與「Find My 」網路的通訊都是匿名的,並且為了保護隱私、位置資料和歷史記錄永遠不會儲存在 AirTag 上。


【低功耗】:隨附 3V/75mAh 硬幣電池(Find My 本身有內建硬幣電池)電池可以更換。如果您不經常使用,每顆電池可持續使用 12 個月。


🔹🔸🔹🔸🔹🔹🔸🔹 🔸🔹


⚠代購預訂貨品有機會因空運✈️、船運🚢、公眾假期📅、海關、交通問題🚗、生產進度🏭、天氣⛈️或疫症影響......等等因素而延誤到港,恕不接受為退款理由,如介意免爭拗請勿下單,謝謝!









你可能會喜歡